Adventures - Special Edition.

Tidigare i år fick jag reda på att en av mina favoritartister Multifaros skulle släppa en ny skiva och behövde någon som ritade ett omslag till släppet. Jag var inte sen på att anmäla mig som frivillig för projektet, och efter lite diskuterande och genomlyssningar av en försläppt version av skivan hade jag krafsat fram omslaget som går att se ovan.

Dom som laddar hem skivan kanske märker att omslaget i zip-filen är lite annorlunda än bilden som går att se här. På omslaget som följer med låtarna är det dagsljus på bilden och allmänt lite starkare färger, men här på bloggen släpper jag en specialgjord gryningsversion med lite varmare färger och dessutom en bild på skivan (som ju aldrig tryckts eftersom det är en digital release).



                                                    1. Preludium
                                                    2. Sleepwalk
                                                    3. Friendly Ghosts
                                                    4. Trip
                                                    5. Bullet
                                                    6. Mansion
                                                    7. First Groove
                                                    8. Animals In Australia
                                                    9. Citizen
                                                   10. Bouto (feat. Vati)
                                                   11. Feeling Nostalgic
                                                   12. Life

Ladda hem!
(Det är gratis) 

1 kommentar:

Sling sa...

Den här versionen är absolut den snyggaste!

Och vad trevligt att du inte går på semester från bloggandet. Känner mig bortskämd med den här sommarläsningen!