Dimma Antologi - Volym 3


Till jul kommer denna ståtliga samlingsbok finnas tillgänglig för folket. Det är en serieantologi med Västernorrland som tema där jag medverkar med en helt ny 11 sidor lång serie, samt står för omslags-illustrationen. Skissen till omslaget berättade jag om i ett tidigare inlägg.

Min serie en självbiografisk historia om ett släktbesök under min rundkindade, 91:an-läsande barndom. Här nedan finns seriens första sida att läsa som ett litet smakprov.



Om du är intresserad av att köpa boken kan du säga till mig för att förhandsbeställa ett exemplar, eller helt enkelt hålla utkik här på bloggen när jultiderna nalkas. Jag kommer att lägga upp ett inlägg till då med all information om priser och annat.

Mer information om Dimma Antologi:
Dimmas Facebookgrupp
Dimmas Webshop

6 kommentarer:

Frida nordström sa...

Paxa en åt mej Robert!!

Robert Pettersson sa...

Frida Nordström: Jag fixar't!

Henri Gylander sa...

Riktigt snyggt! Myser verkligen till de guloranga rasterfälten och den omistliga frihetskänslan i bilden. Om du åker till götet inom nån form av nära framtid (vilket jag tänker mig att du gör) så får du gärna packa med ett ex till mig! Ser fram emot resten av serien också.

s sa...

jag vill också ha en:) går dom fortfarande att köpa?

Robert Pettersson sa...

Henri: Tack! Som det ser ut nu har jag inga besök till staden planerade inom den närmsta framtiden, men jag skulle kunna skicka med ett exemplar med Anna när hon sticker ner igen. Hon kommer ju vara i Serieatlején då också, så då kan du ju få den överlämnad där. Kram!

s: Det går alldeles utmärkt. Faktum är att jag har varit på resande fot ett tag och alldeles nyligt kommit tillbaka till Ljusdal (och därmed lagret) igen. Kommer du komma hit upp och hämta ditt exemplar, eller ska jag posta den neråt i landet? Kram!

s sa...

Fan jag hade glömt att jag kommenterat här. Har precis varit i Ljusdal ju :( Men hade inte en tanke på detta.. Du kan gärna posta den till c/o Karin Axetun Framtidsvägen 2, 35252 Växjö. Hur mycket kostar det? :) Sätter in på ditt konto. lol har fortfarande det inlagt på internetbanken since the old days. Kram!