Catching up.

Måste hinna ikapp med dom gamla grejerna som ligger och nästan börjar bli gamla i skissblocket. Här kommer en sida som jag gjorde förra månaden. Jag kände att jag ville experimentera lite med huvudformer, så jag pressade ut några gubbar med olika kindben, hakor, näsor och sånt. Jag blev ganska nöjd med tanke på att jag inte brukar rita den typen av gubbar så ofta. Ganska fort gick det också, så om jag får ett huvudformsåterfall är det möjligt att det tittar fram en sida till med sådana här gubbar.

Förresten har jag fixat så att vem som helst kan skriva kommentarer här på bloggen. Nån dum standardgrej sa att bara Bloggermedlemmar kunde göra det, men som sagt, det ska vara fixat nu. Den som läser det här kan gärna skriva in en liten testkommentar, så vet jag om det funkar. Cheers!

1 kommentar:

Anonym sa...

Funkahaaar!