Fanzinebeställningar.

Så börjar det bli dags. Min alldeles egna serietidning är snart klar för tryck! Jag har jobbat med den som mitt projektarbete, och det ska vara inlämnat den 1:a Maj och från och med då ska jag börja trycka upp tidningar till privatpersoner som vill ha ett exemplar. Så om du som läser detta känner att "Fan, det skulle nästan vara värt att lägga den här surt förvärvade 20-lappen på en tidning full med skit, istället för att köpa en påse med skit som jag senare stoppar i magen så att jag kan skita ut skit." så är det alldeles rätt tillfälle att höra av sej och anmäla intresse. Det här är skit som består!

Robe Garden #1
Pris: 20 :-

Det finns (minst)tre sätt att beställa ett exemplar:
Ett sätt är att skriva ett mail till klistertraktor@gmail.com, eller så kan du lämna en kommentar på det här inlägget och skriva vem du är och att du vill ha. Det tredje och mest vanliga är att du söker upp mej på riktigt och säger direkt till mej att du vill ha, så skriver jag upp det på handen eller nåt, men om man vill vara internettig så går det som sagt att maila eller kommentera.

Skriv bara vem du är och att du vill ha en tidning så försöker vi fixa betalning på nåt smidigt sätt. Bäst är det ju såklart om det går att ge slanten i näven, så att säga. Då räcker jag över skiten direkt.

Inga kommentarer: