Andra advent.


Rekommenderas: Klicka två gånger på filmen och titta via Youtube

Glad andra advent på er! Här är trailern för min kombinerade hemsida och onlineportfolio - Robegarden.se. På grund av olika orsaker är den inte helt komplett, men jag kommer att uppdatera gallerierna med nytt material under dom närmaste veckorna, samt fixa i ordning shoppen med produkter och priser.

Om du undrar något är det bara att skicka ett mail eller skriva en kommentar.

Veckans julklappstips: Robe Garden nr.2

86 sidor med serier och annat av mig och Hannes Tennberg för fjuttiga 20:-. Kan levereras handgripligen till Ljusdalsbor från och med den 20:e, vill man ha den postad till sig någon annanstans i landet läggs 10:- på för porto.

Ha nu en trevlig lucia imorgon med mycket must, lussekatter, brinnande skönhetsdrottningar och allt vad man brukar ha. Tjingeling!

Aktuell skäggstatus: På en bild från sista dagen av förra årets decemberskäggsparande ser det ut som att jag hade samma längd som jag har nu, efter knappt två veckors sparande. Det bådar gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!


Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.


Med vänliga hälsningar,

Lisette
lisette.andersson@goviral.com