Förberedelser.

Jag har mycket saker att göra just nu. En massa saker som ska förberedas och göras färdigt inför våran utställningHälsinglands museum i Hudiksvall. Det är vernissage på lördag den 25:e April, men själva utställningen pågår i fyra veckor efter det, fram till 23:e Maj. Jag bor på skolan nu och snickrar ramar, står i mörkrummet, beställer hem saker och allmänt står i just nu. Så där är orsaken till gluggarna mellan inläggen nuförtiden.

Jag vet att jag har lovat att lägga upp vissa foton och andra saker också, men jag kan helt enkelt inte hinna med det nu. Jag ska göra mitt bästa med att kompensera för nedgången efter vi har haft vernissage, men tills dess får ni som läser bara hålla er. Jag hoppas att vi syns igen då.

4 kommentarer:

Unknown sa...

You go boy!

frida sa...

Ska bli rOlegt att kika på utställning sen :).

Sophie sa...

Sena nätter, mycket slit. Jävligt mycket öronvax?! jaa, men det skava bliva roligt.

Gredi sa...

Du är så bra Robert – ALLT KOMMER ATT GÅ JÄTTEBRA!!! =) Man brukar ju säga allt bra som man har gjort till andra kommer tillbaka! Det är bara att köra på och du hinner, du har så mycket tid framför dig (två veckor – dagar + nätter) …=)