Nattlig produktivitet.












Egentligen borde jag ha gått och lagt mig vid det här laget, men jag sitter och plitar på en årskrönika till min klass årsbok. Det är bara så förbaskat roligt att sitta och minnas tillbaks på året som gått och försöka sätta ord på det att jag inte riktigt kan ta mig själv till ro och gå och lägga mig.

Sammanställningen av årsboken och mitt eget fanzine är det som är bland det mest aktuella och fritidskrävande just nu, så om uppdateringarna här på bloggen börjar sacka (vilket jag misstänker att dom kommer göra ju närmare SPX vi kommer) finns det naturliga anledningar till det. Om du då kikar in här under den kommande månaden och det inte hänt något nytt tipsar jag om att slänga några snabba kollar på klassbloggen och hemsidan för Serier mot rasism, där jag är inblandad ganska mycket i både vad det gäller administration och innehåll.

Så var det sagt. Nu är det av med paltorna och i säng som gäller. Med andra ord - Läggdags.

Inga kommentarer: