Ärret.

Jag faller för påtryckningarna om fler uppdateringar och lägger här upp ett inlägg innan jag ämnar ägna min nästföljande fritid åt den högst efterlängtade sömnen som min kropp signalerat om att den har velat ha en längre stund. Bilden är ett inscannat negativ från min gymnasietid. Närmare bestämt när jag gick i tvåan, för två år sedan. Bilden är inte beskuren någonting, utan enbart fått motta viss efterbelysning på bakgrunden för att jämna ut kontrasterna. Jag har fler bilder från den tiden, men måste snacka med personerna som är med på bilderna innan dom kommer upp här - så bara ni har tålamod kommer det minst två saftiga inlägg att läsa inom kort.

Sådär, nu är uppdaterandet för idag gjort. Ner i bingen bara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

yauayyu. :). 2 år sedan var längesen. för två år sedan bodde jag i sthlm och du hälsade på. godnatt-kiss.

Robert Pettersson sa...

Mmm...och för två år sedan mådde jag illa i tunnelbanan varje gång jag hälsade på dej ;P Vad mycket som har hänt på den korta(men ändå aslånga) tiden...
Godkvälls-kiss tillbaks :)