Mera bilder.

Här kommer det en uppdatering till med några fler bilder jag tagit under min skoltid i Forsa. Den översta är från igår när jag väntade på bussen vid en temporär hållplats. Det var kallt, blåsigt och uschligt. Jag och en kille från Delsbo stog där och väntade jättelänge och såg våran buss åka förbi på en annan väg, så vi ringde till X-trafik och fick åka gratis taxi hem. När jag kikade på taxametern kostade den 80 öre i sekunden, eller nåt i den stilen. Trevligt för X-trafik.
Nedan är två - iallafall i mina ögon - helt uppenbara ansikten som får mej att undra om dom som konstruerat dom haft som plan att göra ett ansikte, eller om det bara blivit av sej självt?

Till sist har vi en väldigt intetsägande bild, kan tyckas...och det är det också. Men jag har av nån anledning fattat tycke för pinnarna. Jag har ingen aning om varför heller. För det är inte så att jag kan relatera till dom eller att jag tycker att dom uttrycker nånting, men jag bara gillar dom ändå. Rätt konstigt.

Det var iallafall dagens kluns med bilder, flera är att förvänta sej framöver men för idag sätter jag punkt. Godkväll. (och ".")

1 kommentar:

Anonym sa...

Eluttags-gubben kan jag väl se... Fast jag tycker det mer ser ut som en snopp faktiskt. Men bubble-gubben? Ser inte. Eluttags-gubben skulle på nåt vis kunna passa i den där fotoboken som din pappa lånade, med motsatser. Inte för att den är motsägelsefull eller nåt, men äh. Nu svävar jag. Hej!